پورپورا نفریت ملاحظات غذایی
نوشته شده توسط : rshaole

پورپورا نفریت ملاحظات غذاییرژیم غذایی نفریت پورپورا باید زیر توجه کنید:

1، برای مصرف نمک:

اگر پورپورا نفریت بیماران بدون ادم یا فشار خون بالا باید نمک را محدود نمی کند، به عنوان مصرف روزانه طبیعی 10 گرم نمک. محدود نمک، عمدتا در بیماران مبتلا به ادم و فشار خون بالا. اگر نمک است نه محدود به، افزایش احتباس سدیم، ادم نمی تواند حذف شود، در نتیجه افزایش فشار خون. به طور کلی 2-3 گرم مصرف روزانه نمک، oliguria و افزایش سطح پتاسیم در بیماران نیاز به محدود کردن مصرف خود را از پتاسیم هستند.

2، برای انتزاع از آب:

پورپورا نفریت بیماران، الیگوری یا اگر هیچ تورم وجود دارد، بدون نیاز به نظارت بر مصرف آب است. وقتی ادم بهتر است به محدود کردن مصرف آب 500-800ml / روز مناسب تر. پس از عفونت های دستگاه ادراری به منظور جلوگیری و کاهش باکتری در دستگاه ادراری و سایت بازدید باروری، بیمار باید آب بیشتری بنوشید، ادرار مکرر، برای رسیدن به هدف از گرگرفتگی مثانه و پیشابراه.

3 در مصرف پروتئین:

پورپورا نفریت بیماران نمی توان به شدت توسط مصرف پروتئین کنترل، پروتئین ممکن است رژیم غذایی بیش از حد به دلیل پروتئین پلاسما کم منجر به کاهش ایمنی، مستعد ابتلا به عفونت، تورم چندین بار، حتی بدتر، یک رژیم غذایی با پروتئین بالا ممکن است به افزایش میزان فیلتراسیون گلومرولی منجر شود، مدت زمان طولانی در گلومرولواسکلروز. مصرف پروتئین روزانه از 1 گرم / کیلوگرم وزن بدن، و به اولویت دادن به پروتئین با کیفیت بالا. شاید بهتر خوردن پروتئین بیشتر، حدود 60 گرم در روز، و همچنین به عنوان پروتئین مبتنی بر زیستی بالا مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی، شیر تازه.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی,پورپورا نفریت ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: